Dlaczego warto korzystać z płatnych konferencji?

Dlaczego warto korzystać z płatnych konferencji?

Pamiętam, jak niedawno wybierałam studia podyplomowe. Miałam już pewną wiedzę z marketingu, interesował mnie on jeszcze mocniej i chciałam, by ktoś mi usystematyzował to, co już wiedziałam. Przejrzałam więc oferty uczelni i mój wybór padł na WSB Wrocław. Dlaczego? Bo na kierunku marketing internetowy wykładał Paweł Tkaczyk!

Po pierwsze – masz pewność niepowtarzalności. Jesteś częstym uczestnikiem konferencji? Słuchasz tych  samych osób? Jak często zdarzyło ci się, że Prelegent mówił to samo? Mi się zdarzyło. I oczywiście nie mam pretensji do Prelegenta (zdarza mi się być Prelegentką i wiem, jak trudno nie raz o dobre przykłady), jednak z mojego doświadczenia wynika, że płatne treści dużo mniej razy się powielają.

Po drugie – masz pewność merytoryki. To akurat proste. Jest takie powiedzenie, że jeśli coś dla ciebie jest bezpłatne, to znaczy, że ty jesteś targetem. Co to oznacza w praktyce? Najczęściej podczas bezpłatnych eventów Prelegenci starają się sprzedaż swoje usługi lub produkty. Osobiście się nie dziwię. W końcu to ich poświęcony czas. Dużo łatwiej Prelegentowi podzielić się czystą wiedzą, jeśli jego czas jest już opłacony przez np. organizatora, czy podczas sprzedaży biletów.

Po trzecie – masz dostęp do prowadzących i prelegentów. I to znów kwestia, którą ułatwia gaża Prelegenta. Jeśli jego czas jest opłacony – może on więcej poświęcić go ludziom podczas wydarzenia.

Po czwarte – jesteś w mniejszości. Udział w wydarzeniach płatnych jest również inaczej postrzegany przez Prelegentów. Zawsze bowiem kwestia poniesienia kosztów hamuje niektóre osoby przed zakupem biletu. Co za tym idzie – uczestników wydarzeń płatnych łatwiej zapamiętać, nawet, jeśli ich ilość kształtuje się okolicach 100 czy 200 osób.

I po piąte – materiały dodatkowe. To już oczywista oczywistość. Jeśli zapłacisz za wydarzenie, choćby niewielką kwotę, organizatorom łatwiej będzie dostarczyć ci dodatkowe materiały. Ich wyprodukowanie po prostu zmieści się w cenie biletu.

To jak? Widzimy się na konferencji?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *