Pamiętam, jak niedawno wybierałam studia podyplomowe. Miałam już pewną wiedzę z marketingu, interesował mnie on jeszcze mocniej i chciałam, by ktoś mi usystematyzował to, co już wiedziałam. Przejrzałam więc oferty uczelni i mój wybór padł na WSB Wrocław. Dlaczego? Bo na kierunku marketing internetowy wykładał Paweł Tkaczyk!
Po pierwsze – masz pewność niepowtarzalności. Jesteś częstym uczestnikiem konferencji? Słuchasz tych samych osób? Jak często zdarzyło ci się, że Prelegent mówił to samo? Mi się zdarzyło. I oczywiście nie mam pretensji do Prelegenta (zdarza mi się być Prelegentką i wiem, jak trudno nie raz o dobre przykłady), jednak z mojego doświadczenia wynika, że płatne treści dużo mniej razy się powielają.
Po drugie – masz pewność merytoryki. To akurat proste. Jest takie powiedzenie, że jeśli coś dla ciebie jest bezpłatne, to znaczy, że ty jesteś targetem. Co to oznacza w praktyce? Najczęściej podczas bezpłatnych eventów Prelegenci starają się sprzedaż swoje usługi lub produkty. Osobiście się nie dziwię. W końcu to ich poświęcony czas. Dużo łatwiej Prelegentowi podzielić się czystą wiedzą, jeśli jego czas jest już opłacony przez np. organizatora, czy podczas sprzedaży biletów.
Po trzecie – masz dostęp do prowadzących i prelegentów. I to znów kwestia, którą ułatwia gaża Prelegenta. Jeśli jego czas jest opłacony – może on więcej poświęcić go ludziom podczas wydarzenia.
Po czwarte – jesteś w mniejszości. Udział w wydarzeniach płatnych jest również inaczej postrzegany przez Prelegentów. Zawsze bowiem kwestia poniesienia kosztów hamuje niektóre osoby przed zakupem biletu. Co za tym idzie – uczestników wydarzeń płatnych łatwiej zapamiętać, nawet, jeśli ich ilość kształtuje się okolicach 100 czy 200 osób.
I po piąte – materiały dodatkowe. To już oczywista oczywistość. Jeśli zapłacisz za wydarzenie, choćby niewielką kwotę, organizatorom łatwiej będzie dostarczyć ci dodatkowe materiały. Ich wyprodukowanie po prostu zmieści się w cenie biletu.
To jak? Widzimy się na konferencji?
Dla mnie konferencje to najlepsze miejsce na otoczenie się osobami z takimi samymi zainteresowaniami, poznanie innego spojrzenia na niektóre sprawy, oczywiście nowe technologie i rozwiązania. Zawsze konferencje były super motywatorem na działanie. :))
Tak, to spora wartość dodana! Podczas JZN realizujemy ją w grupie na Facecbooku 🙂
Można na takich konferencjach poznać świetnych, ciekawych ludzi i bardzo dużo się nauczyć o branży. To niemal konieczność dla każdego, kto próbuje osiągnąć sukces w branży. Ja byłem i zdecydowanie polecam każdemu!
Płatne konferencje dają ci sporo wiedzy, której nie nabędziesz na darmowych kampusach czy w szkołach. Warto z nich skorzystać.
Płatne konferencje zazwyczaj są dobrze i skutecznie przeprowadzane, dzięki którym można zdobyć ciekawą wiedzę.
Konferencje rozwijają i pomagają nam rozwijać biznes. Są świetne, ciekawe i często mają rewelacyjny wpływ na nasz biznes.
Otóż to! Zapraszam i do tegorocznej edycji! 🙂